Zespół Lotus również zdecydował zaprezentować dziś swój nowy bolid i całkiem przypadkiem wybrał taką samą godzinę prezentacji jak McLaren. Poniżej pierwsze zdjęcia.
Lotus E22 (fot. Twitter / @Lotus_F1Team)
Kolejne zdjęcie E22 (fot. Lotus F1 Team)
Komentarze: 34
IV D (24 Jan 13:17)
Co prawda boczne ujęcie ale już kocham Lotusa dwa falusy jakoś o wiele lepiej wyglądają, ciekawie też prezentuje się tył chodzi mi o siedzenie małpki ale to już chyba nie aktualne stwierdzenie. Red Bullowi by pasowało
Bolid różni się od konkurencji ? Może jakieś rozwinięcie – chętnie poznam zdanie geniusza, który postuluję swój wywód na podstawie jednego, bocznego ujęcia.
@Jacek666
Halo ? halo ? Widzę ciemność … a to tylko Ty. Stawiać wnioski z wyrenderowanej komputerowej wersji – szacun. Po za tym mieliśmy dotychczas tylko jedną prawdziwą prezentację nowej konstrukcji czyli Mclarena. Reszta ? No bez jaj ale to są ochłapy bez konkretów. Kolejną rzeczą jest kolokwialne i zbyt ogólnikowe określenie pt. “różni się”. W ten sposób jestem w stanie udowodnić ,że wszystkie bolidy są od siebie różne. Następną rzeczą – mieliśmy krótki wgląd tylko do 3 konstrukcji ( nie licząc FI), a więc powiedzenie “od konkurencji” jest nad wyrost.
Przyczyna takiego asymetrycznego rozwiązania jest dość prosta. Według przepisów (i zdrowego rozsądku) nos może mieć tylko jeden czubek. Lotus decydując się na takie rozwiązanie musiał skrócić jedną ze stron, aby w świetle przepisów nie była ona wspomnianym czubkiem.
Jeśli w przepisach jest określenie “czubek” to tak, ale różnica długości jest spora jak na standardy F1. Ktoś się dokopał jaka musi być minimalna różnica?
Myśle ze ten nos to jest blef nie dosc ze jeden jest dluzszy to na zdjeciu z gory widac ze on tam nie pasuje (w polowie przedniego skrzydla te dwa noski wygladaja jakos pobrubione do reszty nosa). Obstawiam ze to jest zmylenie konkurencji a w zeczywistosci nos bedzie wygladal tak jak pisal pare dni wczesniej admin,jak w BMW Williams FW26
1. Prawy koniec jest prawdopodobnie dłuższy z powodu (wyżej przedstawionego) jednego końca nosa.
2. Pogrubienie części “widełek”, może być złudzeniem( część znajduje się nad czarnym skrzydłem) lub musiało tak być ze względów znanych teamowi.
Wątpie, by to był zabieg mylący przeciwników.
Lotusa nie bedzie na pierwszych testach bo wszystlko jest spoko tylko nie chca pewnych rzeczy pokazywac a te testy to i tak do dupy itp itd. No dobra. Tylko po co pokazywac render bolidu przed prezentacja? Kupy sie to nie trzyma a lotus juz calkiem stracil jakakolwiek wiarygodnosc. Jeszcze do tego runela wiadomosc o odejsciu Erica B. Jedyny plus jest taki ze to ladny render a nie taki chlam jak pokazal williams. Grafika jak w faktach tvn 🙂
(24 Jan 13:17)
Co prawda boczne ujęcie ale już kocham Lotusa dwa falusy jakoś o wiele lepiej wyglądają, ciekawie też prezentuje się tył chodzi mi o siedzenie małpki ale to już chyba nie aktualne stwierdzenie. Red Bullowi by pasowało
(24 Jan 13:19)
Total już nie sponsoruje Lotusa?
Z pokazanych do tej pory wygląda najlepiej.
(24 Jan 13:38)
Rzeczywiście zgodnie z zapwiedziami ich bolid różni się od konkurencji. Ciekawy jestem co teraz Red Bull pokaże
(24 Jan 15:00)
Bolid różni się od konkurencji ? Może jakieś rozwinięcie – chętnie poznam zdanie geniusza, który postuluję swój wywód na podstawie jednego, bocznego ujęcia.
(24 Jan 15:27)
Tym, że mają dziurę po środku z dwoma “nosami” a nie jak konkurencja jeden nos z dwoma dziurami. Halo halo!?
(24 Jan 22:36)
@Jacek666
Halo ? halo ? Widzę ciemność … a to tylko Ty. Stawiać wnioski z wyrenderowanej komputerowej wersji – szacun. Po za tym mieliśmy dotychczas tylko jedną prawdziwą prezentację nowej konstrukcji czyli Mclarena. Reszta ? No bez jaj ale to są ochłapy bez konkretów. Kolejną rzeczą jest kolokwialne i zbyt ogólnikowe określenie pt. “różni się”. W ten sposób jestem w stanie udowodnić ,że wszystkie bolidy są od siebie różne. Następną rzeczą – mieliśmy krótki wgląd tylko do 3 konstrukcji ( nie licząc FI), a więc powiedzenie “od konkurencji” jest nad wyrost.
(24 Jan 18:08)
@ MAŁYWACEK
I co? Zatkało kakao? Buhaha!
(25 Jan 11:59)
Wyluzuj. Najlepszym sposobem na trolle jest ich niekarmienie, aż zdechną.
(25 Jan 13:07)
brawo
(24 Jan 15:43)
huhu ale będzie zasysał powietrze pod podłogę 😀
(24 Jan 19:00)
Nie będzie zasysał powietrza pod podłogę
(24 Jan 20:07)
a jednak będzie
(25 Jan 00:12)
nie będzie bo nie o zasysanie powietrza pod podłogę tu chodzi
(25 Jan 09:00)
tak się składa że akurat chodzi o to by jak najwięcej powietrza dostało się pod bolid
(25 Jan 14:13)
temat przerabiany już chyba z milion razy, chodzi o to żeby jak najwięcej powietrza trafiło pod nos i na osłony chłodnic a nie pod bolid.
(24 Jan 16:56)
Mnie się tylko zdaje, czy prawy “nos” jest dłuższy od lewego? Tutaj to lepiej widać https://www.facebook.com/photo.php?fbid=715804735104366&set=pb.173854285966083.-2207520000.1390578906.&type=3&theater Kwestia aerodynamiki czy może coś innego?
(24 Jan 17:07)
Kwestia regulaminu.
(24 Jan 17:11)
Myślałem na początku że to pomyłka, a jednak, może to się będzie zmieniało w zależności od ilości zakrętów w lewo lub prawo tak sobie gdybam.
(24 Jan 17:58)
Przyczyna takiego asymetrycznego rozwiązania jest dość prosta. Według przepisów (i zdrowego rozsądku) nos może mieć tylko jeden czubek. Lotus decydując się na takie rozwiązanie musiał skrócić jedną ze stron, aby w świetle przepisów nie była ona wspomnianym czubkiem.
(24 Jan 19:29)
To nie nos. To widelec 🙂 🙂
(24 Jan 20:24)
Jeśli w przepisach jest określenie “czubek” to tak, ale różnica długości jest spora jak na standardy F1. Ktoś się dokopał jaka musi być minimalna różnica?
(24 Jan 18:01)
możliwe jest też to że zespół w zależności od ilości zakrętów prawy/lewy będzie zmieniać czubek nosa z prawego na lewy itd
(24 Jan 19:21)
Ty tak na serio?
(24 Jan 20:37)
tak serio, takie zmiany na pewno będą działaś na zachowanie bolidu
(24 Jan 20:45)
Wyluzuj. On sobie szydzi. Napisałeś o czymś co jest powszechne w F1.
(24 Jan 19:48)
Myśle ze ten nos to jest blef nie dosc ze jeden jest dluzszy to na zdjeciu z gory widac ze on tam nie pasuje (w polowie przedniego skrzydla te dwa noski wygladaja jakos pobrubione do reszty nosa). Obstawiam ze to jest zmylenie konkurencji a w zeczywistosci nos bedzie wygladal tak jak pisal pare dni wczesniej admin,jak w BMW Williams FW26
(24 Jan 20:05)
1. Prawy koniec jest prawdopodobnie dłuższy z powodu (wyżej przedstawionego) jednego końca nosa.
2. Pogrubienie części “widełek”, może być złudzeniem( część znajduje się nad czarnym skrzydłem) lub musiało tak być ze względów znanych teamowi.
Wątpie, by to był zabieg mylący przeciwników.
(24 Jan 21:45)
2008 koniec normalnej f1 teraz to wyscig bzdurnych przepisow.Pokracznie wygladajace bolidy!!!!!REGRES!!!!
(24 Jan 22:15)
oryginalne rozwiązanie pokazali, ale dość intrygujące..? hmmm trzeba poczekać jak to się sprawdzi 🙂
(24 Jan 23:27)
https://pbs.twimg.com/media/BewfrEdCYAAYOBx.jpg
(24 Jan 23:45)
Znaczek Renault niektórym już dawno tak się kojarzył…
(25 Jan 07:39)
Lotusa nie bedzie na pierwszych testach bo wszystlko jest spoko tylko nie chca pewnych rzeczy pokazywac a te testy to i tak do dupy itp itd. No dobra. Tylko po co pokazywac render bolidu przed prezentacja? Kupy sie to nie trzyma a lotus juz calkiem stracil jakakolwiek wiarygodnosc. Jeszcze do tego runela wiadomosc o odejsciu Erica B. Jedyny plus jest taki ze to ladny render a nie taki chlam jak pokazal williams. Grafika jak w faktach tvn 🙂
(25 Jan 18:18)
Raczej wszyscy na początku kit wciskają z renderów
(03 Feb 15:51)
Już odpalili e22 w Enstone ale czy będzie “jeździł” to druga sprawa