Napisz do mnie
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na adres f1talks.pl@gmail.com lub użyj poniższego formularza kontaktowego. Znajdziesz mnie również na twitterze…
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na adres f1talks.pl@gmail.com lub użyj poniższego formularza kontaktowego. Znajdziesz mnie również na twitterze…
Współczucie i zrozumienie - tego coraz więcej z nas może potrzebować w tym trudnym i zwariowanym świecie: twitter.com/AJMK39/status/1351…
RT @f1fanklub: Rozmowa @ScarbsTech z @f1talks z @echapadoku już na @f1fanklub www.f1fanklub.pl/2021/01/techn… #F1PL
W najnowszym #EchaPadoku znajdziecie bardzo ciekawy wątek dotyczący zespołu Alfa Romeo, planów wdrożenia wąskiego n… twitter.com/i/web/status/13525…
Here you can find my technical season preview with @ScarbsTech: #F1 twitter.com/f1talks/status/135…
We wtorek miałem niezwykłą okazję usiąść i porozmawiać z Craigiem Scarborough, a 72 godziny później zapraszam Was n… twitter.com/i/web/status/13525…
Mario Isola confirmed to me that the teams will be able to test the tires for the 2022 season with this year's cars… twitter.com/i/web/status/13522…
RT @ScarbsTech: Perhaps, the turbo compressor feeds up over the plenum to a high mounted intercooler that exits towards the reversed inlets…
RT @ScarbsTech: Just a wild thought in the rumoured Merc cooling update. The current car has the forward facing inlet trumpets indide the…
Marko w rozmowie z AMuS powiedział, że przejęcie programu silnikowego od Hondy zależy teraz wyłącznie od decyzji FI… twitter.com/i/web/status/13522…
Nowe, twardsze i cięższe opony mogą być w zbliżającym się sezonie przedmiotem wielu dyskusji dlatego dziś usiądę do… twitter.com/i/web/status/13521…
Powered by Wordpress
Najnowsze komentarze