Otwór w tylnym skrzydle Mercedesa W03

Przygotowując wpis poświęcony nowemu systemowi Mercedesa, uświadomiłem sobie, że w trakcie zimowych testów na pewno widziałem jedno, lub nawet więcej zdjęć prezentujących tylne skrzydło bolidu W03 z aktywnym systemem DRS. Zacząłem przeglądać wszystkie możliwe galerie, które wówczas przewertowałem. Po zdjęciach agencji fotograficznych, w których nic nie znalazłem, przyszła pora na galerie udostępnione przez fanów. To był dobry trop…

Zdjęcie, które znajdziecie poniżej wykonał Xavi Bonilla podczas drugiej serii zimowych testów odbywających się w Barcelonie (24 lutego). Widać na nim wyraźnie, że na bocznej powierzchni tylnego skrzydła znajduje się otwór, który potwierdza, że przypuszczenia Craiga Scarborough są jak najbardziej trafione.

Tylne skrzydło Mercedesa W03 (fot. Xavi Bonilla)

Słowem uzupełnienia dodam, że eksperci wyliczyli, że na Albert Park kierowcy będą używali systemu DRS przez około 56% dystansu okrążenia. Nawet niewielka różnica w osiągach musi się przełożyć na końcowy wynik. Kierowcy Mercedesa z pierwszej linii?