Z tego co wiem to ta płetwa ma poprawiać stabilność auta na zakrętach. Większość zespołów zrezygnowała z niej gdyż wprowadzono regulowane tylne skrzydła, i wola nie zaburzać przepływu powietrza.
Ciekaw jestem jak rozwiążą sprawę “dmuchanego” dyfuzora, bo na pewno nie odpuszczą. Mam tez nadzieje że rozwiązanie z R31 nie jest takie łatwe do skopiowania i LRGP zdeklasują rywali na początku sezonu.
(02 Feb 08:30)
Mam dziwne wrażenie że ta płetwa w bolidzie Newey’a jest tylko po to, żeby było gdzie bykowi ogon namalowac.
(02 Feb 09:30)
Też mi to przyszło do głowy 🙂
(02 Feb 12:59)
Z tego co wiem to ta płetwa ma poprawiać stabilność auta na zakrętach. Większość zespołów zrezygnowała z niej gdyż wprowadzono regulowane tylne skrzydła, i wola nie zaburzać przepływu powietrza.
Ciekaw jestem jak rozwiążą sprawę “dmuchanego” dyfuzora, bo na pewno nie odpuszczą. Mam tez nadzieje że rozwiązanie z R31 nie jest takie łatwe do skopiowania i LRGP zdeklasują rywali na początku sezonu.
(02 Feb 14:24)
zespoły zrezygnowały z płetwy bo wg przepisów 2011 nie można jej stosować, przynajmniej nie takiej jak w zeszłym sezonie 😉
(02 Feb 16:37)
Można, nie może być tylko połączona z tylnym skrzydłem 😉
(03 Feb 07:12)
A ja się zastanawiam co zobaczymy podczas pierwszego GP bo wiadomo, że wszystkiego nie pokażą podczas testów.