Lotus E23
Zespół Lotus zaskoczył wszystkich publikując bez zapowiedzi pierwsze zdjęcie nowego bolidu oznaczonego symbolem E23. Jednocześnie nie potwierdziły się informacje, że ekipa z Enstone przymierza się do zmiany barw.
fot. Lotus F1 Team
Zespół Lotus zaskoczył wszystkich publikując bez zapowiedzi pierwsze zdjęcie nowego bolidu oznaczonego symbolem E23. Jednocześnie nie potwierdziły się informacje, że ekipa z Enstone przymierza się do zmiany barw.
fot. Lotus F1 Team
(26 Jan 15:10)
No przynajmniej bez kinola.
(26 Jan 15:24)
Ciekawie wyglądają te wlotu pod Airboxem.
(26 Jan 15:30)
Sekcje boczne nie wygladaja zbyt wyrafinowanie, jakby 5 minut roboty w paincie. To pewnie robocza wersja.
(26 Jan 17:30)
Odnośnie malowania jeszcze jedna moja uwaga – fajnie w sumie, że wróciły czerwone lusterka.
(26 Jan 17:30)
No i gdzie to SONY?!
hehe ;p
(26 Jan 18:37)
Właśnie miałem napisać, że sidepody przypominają mi te z Caterhama – jakby je ktoś siekierką poobcinał (przynajmniej na wysokości chłodnic i silnika, bo dalej wszystko wydaję się dosyć ładnie upakowane).
(26 Jan 21:05)
A to Ci niespodzianka! Faktycznie, nic nie słyszałem, by zapowiadana była jakaś prezentacja. A tutaj o – wchodzę i widzę foteczki.
Mnie się podoba, dobrze, że barw nie zmieniono. To byłoby raczej działanie na niekorzyść. Jak widać na załączonych fotach – przecież jest nadzwyczaj okej, ciekawy wygląd.
(26 Jan 22:58)
Patrzę na te grafiki z każdej strony i coraz bardziej nie mam pojęcia o co chodzi z tymi sidepodami, w czym on są mniej “wyrafinowane” (wyrafinowane… sidepody?! wtf?!) lub bardziej “ciosane”, niż np. sidepody ubiegłorocznego Merca?
(27 Jan 11:31)
Spójrz na ubiegłorocznego Mercedesa i na Lotusa z tego roku i spójrz jak proste i szerokie w porównaniu z Mercem są sidepody Lotusa w okolicach połączenia z podłogą. Możliwe, że to tylko wersja “prasowa” Lotusa a na testach zobaczymy cos innego nie mówiąc już o Australii.
(27 Jan 12:50)
Spoglądam i nadam nie mam pojęcia o czym mówisz.
Co, gdzie? To samo.
(27 Jan 13:23)
Dobrze. Łopatologicznie. Spójrz na Mercedesa na napis PETRONAS na siedpodzie. sidepod jest szeroki tylko na samej gorze powyzej i ew na wysokosci tego napisu. Niżej jest wąski i łączenie z podłoga jest dużo węziej niż napis Petronas. W lotsie cały sidepod na wysokości napisu EMC2 jest szeroki i ponizej tego napisu tez jest szeroki. Zwęża się trochę przy podłodze ale i tak w stosunku do Mercedesa jest szeroki…
(27 Jan 18:18)
yyyyyyy, ale gdzie są te różnice? Gdzie ukrywa się ta niebywała różnica podcięć i ciosania oraz w opozycji, nieciosania siekierą? Nie widzicie tam aby towarzysze dokładnie to, co chcecie widzieć?
http://www.omnicorse.it/img/articoli/evidenza/37585_.jpg
http://www.f1talks.pl/wp-content/gallery/e23/e23_hybrid_015.jpg
A w innym ujęciu, jak klasyfikują się sidepody np. tego Williamsa
Super małe i nic a nic nie ciosane, bo to był szybki samochód, czy jednak wielkie i niezbyt “wyrafinowane”, jakimi stałyby się niechybnie ze znakiem Lotusa na nosie?
http://cdn-4.motorsport.com/static/img/mgl/1600000/1650000/1659000/1659300/1659304/s1_1.jpg
(27 Jan 21:38)
Dobra nie będę tracił czasu na tłumaczenie Ci tego bo nie zrozumiesz…
(27 Jan 10:15)
Po zdjęciach wnioskuję że jest to mistrzowska konstrukcja. Forza lotus.
(27 Jan 12:44)
Ciekawe te 3 wloty airboxa pewnie wielki intercooler tam siedzi 😀
(27 Jan 19:40)
Czemu nie ma DRS?