Lotus E20 – pierwsze zdjęcia
Mam nadzieję, że nie wykrakałem, ale jest 17:05, a strona zespołu leży. Na szczęście Twitter działa i dzięki temu możemy zobaczyć jak wygląda E20.
fot. Lotus F1 Team
Mam nadzieję, że nie wykrakałem, ale jest 17:05, a strona zespołu leży. Na szczęście Twitter działa i dzięki temu możemy zobaczyć jak wygląda E20.
fot. Lotus F1 Team
(05 Feb 17:14)
http://www.youtube.com/user/lrgptv?blend=1&ob=0
(05 Feb 17:26)
http://adamcooperf1.files.wordpress.com/2012/02/e20.png
(05 Feb 17:35)
Jak dla mnie to wyglada jak przejsciowka miedzy R31 a E20 zobaczymy na Jerez. Chlodzenie silnika zywcem wziete z Red Bulla, zgrabnie zapakowany tyl samochodu.
Mimo wszystko, me gusta.
(05 Feb 17:40)
Jak na kimś się wzorować to tylko na najlepszych 😉 Ciekaw jestem czy z tyłu pojawił się np charakterystyczny otwór jak u Ferrari czy Red Bulla rok temu. Ciekawe przednie skrzydło, zdecydowanie inne niż do tej pory, ciekawi mnie wydajność wydechu E20. Zgodnie z przedmówcą, me gusta 🙂
(05 Feb 20:10)
Ten wydech co został zaprezentowany to dokładna kalka z R30, jutro spodziewałbym się czegoś innego.
(05 Feb 18:05)
Jak mam być szczery, to jest on najbrzydszym bolidem odsłoniętym dotychczas.
(05 Feb 18:32)
Nie zdecydowanie najbrzydsze jest Ferrari za sprawą swojego ohydnego nosa. Reszta się nie liczy, bo doklejenie tak brzydkiego nosa do ładnej reszty psuje wszystko. Najładniejszy jest McLaren, a potem uplasowałbym Lotusa, Force India a później na tym samym ostatnim miejscu Ferrari i Caterhama. Jednak ta moja subiektywna klasyfikacja się nie liczy :)Ważniejsze są osiągi i jeśli Ferrari będzie biło na głowę McLarena z tym swoim nosem to zwrócę im honor.
(05 Feb 18:22)
Przednie skrzydło wymiata!
(05 Feb 18:45)
@Kuba
moja klasyfikacja wygląda dokładnie tak samo 😀
(05 Feb 20:30)
No i złote paski:) Dużo ładniejsze niż te brudnokremowe z zeszłego sezonu.
(06 Feb 10:51)
Aerodynamika tego samochodu prezentuje się bardzo interesująco. Nietypowe przednie skrzydło, ciekawe brake ducts, wyprofilowane tory pod nosem. Widać, że samochód jest zaprojektowany, tak aby zmaksymalizować strumień powietrza przepływający przez dyfuzor. Tylko to Clear i Rexona jakoś tak brzydko wyglądają na tym aucie 🙂
(06 Feb 17:38)
MrBig warto zrobić małe zestawienie na temat tego, co pokazano wczoraj a co jeździło dzisiaj :
Inaczej zlokalizowany wydech,
http://oi42.tinypic.com/16bhw5c.jpg
przednie zawieszenie : http://img210.imageshack.us/img210/553/rnice.jpg (pożyczone z forum f1wm, autorstwa użytkownika SirKamil) + http://i.imgur.com/RM9nb.jpg gdzie wcześniej było http://i.imgur.com/CQbhW.jpg
inaczej wyprofilowany “garb” na nosie
(http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2012/f1/test-jerez-06fev/021.jpg)Nos “delfina” 😀
wraz z zupełnie innym przednim skrzydłem, nowy airbox, ogólnie zdaje się mieć zupełnie nowy monoque plus naprawdę ciekawe ujęcia “dziurek” ukrytych pod spodem :
http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/dms1206fe208.jpg
http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/dms1206fe207.jpg
i piękny strzał na dyfuzor :
http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/dms1206fe181.jpg
(06 Feb 17:43)
(http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2012/f1/test-jerez-06fev/021.jpg
to jest poprawny link do nosa delfina 😀
(06 Feb 17:49)
+ bardzo ciekawy widok z tej perspektywy :
http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/dms1206fe169.jpg
+ tył :
http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2012/f1/test-jerez-06fev/036.jpg
wielki otwór w stylu RB7 i wydech dmuchający na dolny płat tylnego skrzydła?
+ przednie skrzydło bardzo nisko podłoża :
http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2012/f1/test-jerez-06fev/057.jpg
Dużo ciekawych zdjęć, jeżeli tylko możliwe jest ich zamieszczenie w głównym poście bardzo o to proszę 🙂
(01 Nov 14:39)
Lotus to samochod marzen