Allen i Webber po testach
Znany w środowisku dziennikach sportowy James Allen miał okazję porozmawiać z Markiem Webberem po zakończonych testach.
Opublikowany przez mrbigstuff 28 lut 2011 | Komentarze: 5
Znany w środowisku dziennikach sportowy James Allen miał okazję porozmawiać z Markiem Webberem po zakończonych testach.
Gdybym miał jakikolwiek wpływ na opakowanie przyszłorocznych transmisji F1 w @viaplaysportpl zrobiłbym absolutnie w… twitter.com/i/web/status/15447…
Mercedes wstrzymywał się z poprawkami samochodu do momentu opanowania problemów z porpoisingiem. Teraz w ciągu dwóc… twitter.com/i/web/status/15446…
Dla jednych piękne dla innych brutalne - takie było Silverstone w ten weekend. Pora podsumować najważniejsze wydarz… twitter.com/i/web/status/15446…
Myślę, że wczorajszy przegląd włoskiej prasy, który wyszedł dość późno, również dzisiaj będzie dobrym dodatkiem do… twitter.com/i/web/status/15442…
Na dzisiejszy przegląd włoskiej prasy zapraszam wspólnie z Piergiuseppe Donadonim (@SmilexTech) dziennikarzem Corri… twitter.com/i/web/status/15440…
Prawdziwa włoska kawa i lecimy... #F1pl #EchaPadoku pic.twitter.com/dwGUajpAxH
Dzisiejszy przegląd włoskiej prasy z kolejnym głosem prosto z ojczyzny Ferrari i bardzo mocnym akcentem na koniec.… twitter.com/i/web/status/15439…
Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że Ferrari, mimo całego bałaganu, grało dziś na Sainza. Pytanie dlaczego? Coś wydarzy… twitter.com/i/web/status/15436…
Russell biegnący w kierunku Zhou, Albon sugerujący lekarzom, że nie potrzebuje pomocy i wskazujący na miejsce wypad… twitter.com/i/web/status/15436…
Nawet nie oczekujcie, że ktokolwiek zrobi pełną analizę tego wyścigu w mniej niż 96 godzin. #F1pl #EchaSanoku
Powered by Wordpress
(28 lut 10:35)
Materiał OK! W każdym razie nie wiem dlaczego ale lubię tego człowieka, przynajmniej przez to w jaki sposób się prezentuje.
(28 lut 18:26)
A ja mam takie dziwne pytanie, ale narodziło się w mojej głowie podczas oglądania tego materiału. Czy RBR nie będzie miał większych problemów z ustawieniami, które zmniejszą degradację opon.? Mam na myśli to, że mając największy docisk, mogą dogrzewać opony bardziej, co przy szybszych kółkach może doprowadzić do szybszego przegrzania się gumy. Coś w tym jest, czy coś mi się pomieszało?
P.S. Czy ta wyraźna „dwójka” na końcu materiału dobitnie wskazuje miejsce Marka w szeregu Red Bulla?
(01 mar 12:32)
Mistrz świata dostaje 1, więc nie było innej opcji.
(02 mar 17:38)
Wydaje mi się, ze SANTOS112 miał na myśli głębszy sens tego ujęcia…
(02 mar 22:10)
Może i miał, choć myślach nie czytam. Chociaż tymbardziej dziwi mnie pytanie, ponieważ mimo wielu zapewnień teamu o równym traktowaniu kierowców, sytuacja przez cały sezon była jasna: Vettel jest numerem jeden.