Jak ujżałem ten nos to parsknołem śmiechem , przecież on wygląda jak przeróbka w photoshopie ,coś mi sie wydaje że ferrari poproatu nie umie lub kompletnie nie rozumie idei wysokiego nosa , sposobu w jaki Red Bull to robił do tej pory więc z bezsilności postawili na to co mają najlepsze czyli prędkości maksymalne i to że mogą sami od podstaw stworzyć silnik i dopsować go jak chcą do bolidu
W zeszłym sezonie Ferrari podniosło maksymalnie nos do góry, a dzięki przedniemu pull rodowi spotęgowali ten efekt. Jak było widać bez sukcesów. RBR za to obniżył w stosunku do poprzedniej konstrukcji. Jakoś im nie przeszkadzało to zdominować sezonu. Wychodzi na to ,że Twoje rozumowanie nie ma fundamentów, więc radzę sprawdzić czy nie zostały z niego same gruzy.
Sukces RBR9 to przede wszystkim wydech i podłoga. Co do Ferrari, to szału nie ma – grunt by aero działało. To będzie rok silników, więc trzeba się skupić na jednostce. Pierwsze wyścigi będą istną loteria.
Rasowy mrówkojad przejechany przez walec 😐 hybryda sezonu 2013/2014, garbaty zwalcowany penis. Musi być szybki, patrząc na niego od tyłu inni kierowcy beda zabezpieczeni przed odruchem wymiotnym, widac to cudo w lustarkach niekoniecznie.
Nie wiem co gorsze, “falus” McLarena lub Williamsa, widelec Lotusa, czy odkurzacz Ferrari, na razie tylko FI wygląda nieźle ale to może wynikać z tego ze mamy tylko jedno zdjęcie, a od przodu już tak fajnie prezentować się nie będzie. Jak już pisałem wcześniej, turpiści będą zachwyceni tegorocznymi bolidami
Nie dość ,że garb to jeszcze odkurzacz łamane na sum. Za nosem bolid rozszerza się w taki sposób ,że można podejrzewać go o wodogłowie. F14T aka FIAT zobowiązało, zupełnie mi nie przypadło do gustu.
Cóż wstępnie oceniając podobne ujęcia Lotus vs Mcl, Ferrari, to nie ma żadnego szału wymiarowego. Wloty również porównywalne. Biorąc pod uwagę wyczyn Saubera z zeszłego roku, to Lotus wygląda przy tym strasznie marnie, a przecież innowacyjny materiał nie pozwala im jechać do Jerez.
P.S. Żeby unaocznić ćwokom wczorajszą demencję użyję ich sformułowania – Ferrari różni się od reszty stawki…
@GFSGFSA, teraz już wiemy, że tzw. łacinę kuchenną znasz, teraz może czas napisać komentarz wnoszący więcej w temat niż tylko niewybredne wybiegi w kierunku FRACKYego?
Swoją drogą ma chłop trochę racji ale lepiej od razu kontrolnie obrzucić błotem bo ma inny pogląd na sprawę niż twój.
PS: Lepiej czasami milczeć i udawać głupiego niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
Bronisz trolla który niemal każdy wpis zaczyna od wycieczek personalnych, poza tym kto odkrywa innowacje na pierwszym pokazie. Czy Lotus wspominał że szykują coś niesamowitego że tak wałkujemy ten temat.
Nie tyle bronie trola co chce żeby zachować stosunkowo wysoki poziom bloga, a nie zaczynać wojnę na wulgaryzmy jak na onecie czy interii, a komentarz na takim właśnie poziomie poczynił GSFGFSA.
A same dywagacje na temat podobieństwa czy różnic wyglądają dla mnie na tym etapie mniej więcej tak:
-bolidy są różne bo maja różne kolory.
-bolidy są takie same bo maja silnik 4 koła i kierownice.
I jeszcze wiele podobnie bezsensownych argumentów można by przytaczać
Na razie mówienie kto jak szybki będzie w tym sezonie i które z rozwiązań okaże się najlepsze można postawić na równi z wróżeniem z fusów czy układaniem tarota. Dopiero testy powinny dać jakieś odpowiedzi
poczyniłem taki komentarz bo już mnie poniosło bo wchodzę tu Fracky pisze jakieś pierdoły wchodzę na inne forum i co Fracky pisze to samo już się tego czytać nie da
gfsgfsa (25 Jan 20:40)
tu nie chodzi o to że ma inny pogląd na sprawę tylko o to że o czym by nie był news to on zawsze pisze o Lotusie i innych zespołach jakie to są beznadziejne itd poza tym wloty powietrza muszą być większe a nie tak jak on pisze że wyczyn Saubera był czymś wielkim, takie coś można było robić rok temu a nie teraz jak dookoła bolidu napchane jest pełno elektroniki i innych pierdoł
(25 Jan 14:36)
przód jak kaczka ?
(25 Jan 14:37)
Pierwszy “ładny” nos. Fajne wąsy przypomina suma 😉
(25 Jan 14:41)
Dokładnie, też miałem takie pierwsze skojarzenie.
(25 Jan 18:29)
Jak ujżałem ten nos to parsknołem śmiechem , przecież on wygląda jak przeróbka w photoshopie ,coś mi sie wydaje że ferrari poproatu nie umie lub kompletnie nie rozumie idei wysokiego nosa , sposobu w jaki Red Bull to robił do tej pory więc z bezsilności postawili na to co mają najlepsze czyli prędkości maksymalne i to że mogą sami od podstaw stworzyć silnik i dopsować go jak chcą do bolidu
(25 Jan 18:43)
W zeszłym sezonie Ferrari podniosło maksymalnie nos do góry, a dzięki przedniemu pull rodowi spotęgowali ten efekt. Jak było widać bez sukcesów. RBR za to obniżył w stosunku do poprzedniej konstrukcji. Jakoś im nie przeszkadzało to zdominować sezonu. Wychodzi na to ,że Twoje rozumowanie nie ma fundamentów, więc radzę sprawdzić czy nie zostały z niego same gruzy.
Sukces RBR9 to przede wszystkim wydech i podłoga. Co do Ferrari, to szału nie ma – grunt by aero działało. To będzie rok silników, więc trzeba się skupić na jednostce. Pierwsze wyścigi będą istną loteria.
(25 Jan 14:38)
Rasowy mrówkojad przejechany przez walec 😐 hybryda sezonu 2013/2014, garbaty zwalcowany penis. Musi być szybki, patrząc na niego od tyłu inni kierowcy beda zabezpieczeni przed odruchem wymiotnym, widac to cudo w lustarkach niekoniecznie.
(25 Jan 14:43)
A czy ten nos nie jest to trochę poza regulaminem? pierwsze jest skrzydło…. a nie struktura zderzeniowa(nos)
(25 Jan 15:08)
Nie ma przepisu, że struktua zderzeniowa ma być przed skrzydłem, zresztą Bauer na pewno o to zadbał.
(25 Jan 15:53)
Nie wiem co gorsze, “falus” McLarena lub Williamsa, widelec Lotusa, czy odkurzacz Ferrari, na razie tylko FI wygląda nieźle ale to może wynikać z tego ze mamy tylko jedno zdjęcie, a od przodu już tak fajnie prezentować się nie będzie. Jak już pisałem wcześniej, turpiści będą zachwyceni tegorocznymi bolidami
(25 Jan 16:21)
Nie dość ,że garb to jeszcze odkurzacz łamane na sum. Za nosem bolid rozszerza się w taki sposób ,że można podejrzewać go o wodogłowie. F14T aka FIAT zobowiązało, zupełnie mi nie przypadło do gustu.
(25 Jan 16:23)
Tak więc w stawce mamy kutasy (McLaren, Williams), cipkę (Lotus) i odkurzacz (Ferrari)
(25 Jan 22:56)
radzę to usunąć…
(25 Jan 18:24)
Cóż wstępnie oceniając podobne ujęcia Lotus vs Mcl, Ferrari, to nie ma żadnego szału wymiarowego. Wloty również porównywalne. Biorąc pod uwagę wyczyn Saubera z zeszłego roku, to Lotus wygląda przy tym strasznie marnie, a przecież innowacyjny materiał nie pozwala im jechać do Jerez.
P.S. Żeby unaocznić ćwokom wczorajszą demencję użyję ich sformułowania – Ferrari różni się od reszty stawki…
(25 Jan 18:32)
Tak jak choroba nie jest chorobą
(25 Jan 19:14)
@GFSGFSA, teraz już wiemy, że tzw. łacinę kuchenną znasz, teraz może czas napisać komentarz wnoszący więcej w temat niż tylko niewybredne wybiegi w kierunku FRACKYego?
Swoją drogą ma chłop trochę racji ale lepiej od razu kontrolnie obrzucić błotem bo ma inny pogląd na sprawę niż twój.
PS: Lepiej czasami milczeć i udawać głupiego niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
(25 Jan 22:21)
Bronisz trolla który niemal każdy wpis zaczyna od wycieczek personalnych, poza tym kto odkrywa innowacje na pierwszym pokazie. Czy Lotus wspominał że szykują coś niesamowitego że tak wałkujemy ten temat.
(25 Jan 22:51)
Nie tyle bronie trola co chce żeby zachować stosunkowo wysoki poziom bloga, a nie zaczynać wojnę na wulgaryzmy jak na onecie czy interii, a komentarz na takim właśnie poziomie poczynił GSFGFSA.
A same dywagacje na temat podobieństwa czy różnic wyglądają dla mnie na tym etapie mniej więcej tak:
-bolidy są różne bo maja różne kolory.
-bolidy są takie same bo maja silnik 4 koła i kierownice.
I jeszcze wiele podobnie bezsensownych argumentów można by przytaczać
Na razie mówienie kto jak szybki będzie w tym sezonie i które z rozwiązań okaże się najlepsze można postawić na równi z wróżeniem z fusów czy układaniem tarota. Dopiero testy powinny dać jakieś odpowiedzi
(26 Jan 11:21)
poczyniłem taki komentarz bo już mnie poniosło bo wchodzę tu Fracky pisze jakieś pierdoły wchodzę na inne forum i co Fracky pisze to samo już się tego czytać nie da
(25 Jan 20:40)
tu nie chodzi o to że ma inny pogląd na sprawę tylko o to że o czym by nie był news to on zawsze pisze o Lotusie i innych zespołach jakie to są beznadziejne itd poza tym wloty powietrza muszą być większe a nie tak jak on pisze że wyczyn Saubera był czymś wielkim, takie coś można było robić rok temu a nie teraz jak dookoła bolidu napchane jest pełno elektroniki i innych pierdoł
(25 Jan 20:49)
wygląda jak nos mrówkojada ohyda
(25 Jan 23:25)
RB5, RB6 i W01 miały całkiem podobne nosy do tego Fiata
(26 Jan 11:23)
Przepraszam za to że użyłem wulgaryzmów ale nie chce mi się na każdym forum czytać wypocin pana Fracky