Mroczny rycerz Lotusa i Red Bull pełen twarzy

Zespół Lotusa zaangażował się promocję najnowszej części przygód komiksowego bohatera, Batmana zatytułowanej “Mroczny rycerz powraca”. Efektem tej współpracy będzie pojawienie się znaku graficznego, promującego film na bolidach, kombinezonach oraz innych powierzchniach reklamowych będących własnością zespołu. Mimo, że bolidy wyjadą na tor dopiero jutro, próbkę możecie zobaczyć już dziś.

Logo najnowszej produkcji o przygodach Batmana na poszyciu E20 (fot. Twitter / @F1TotalOfficial)

W tym samym czasie, kiedy E20 będzie promował hollywoodzką produkcję, zespół Red Bulla planuje finał akcji “Faces for charity”, którego elementem będzie nowe malowanie bolidów, przygotowane ze zdjęć twarzy, nadesłanych przez fanów. Fragment nowego malowania poniżej.

Warto również rzucić okiem, na zdjęcia z akcji promocyjnej, która odbyła się na torze z udziałem legendarnego Batmobila.

Specjalne malowanie bolidu przygotowane na finał akcji 'Faces for charity' (fot. Twitter / Tobias Gruner / AMuS)