Konkurs f1talks.pl i Pirelli

W końcu nadszedł długo wyczekiwany przez wielu czytelników moment. Zgodnie z obietnicą pora oddać w Wasze ręce pierwsze zestawy gadżetów ufundowane przez firmę Pirelli, która od niedawna jest partnerem bloga. Zanim to jednak nastąpi mam dla Was zadanie. Konkurs, który przygotowałem składa się z dwóch etapów i będzie miał dość nietypową formułę.

W pierwszym etapie musicie odnieść się do poniższego tematu, stanąć po jednej ze stron barykady i wytoczyć jak najcięższe argumenty dla potwierdzenia obranej linii.

Opony kwalifikacyjne – rozwiązanie tegorocznych problemów z oszczędzaniem opon czy strata pieniędzy?

Wypowiedź nie może być krótsza niż 150 słów, ale nie dłuższa niż 300. Oprócz zawartości oceniał będę również styl oraz poprawność językową. Błędy ortograficzne dyskwalifikują pracę.

Do drugiego etapu zostaną wybrane dwie najciekawsze i skrajnie różne opinie. Finaliści zmierzą się w bezpośrednim pojedynku na słowa odpierając argumentu przeciwnika. Praca nadesłana w pierwszym etapie będzie bazą dalszej dyskusji składającej się z dwóch dodatkowych rund.

Najważniejsze, że to Wy, po zakończeniu dyskusji wskażecie zwycięzcę oddając głos w sondzie.

Prace konkursowe można nadsyłać do 31 grudnia 2011 roku na adres f1talks.pl@gmail.com. W zgłoszeniu oprócz wartościowej wypowiedzi musi się znaleźć imię autora, miejscowość oraz adres poczty elektronicznej, który będzie wykorzystany jedynie w przypadku zakwalifikowania do drugiego etapu. Bezpośrednie starcie finalistów (drugi etap) odbędzie się już nowym roku.

Teraz słowo o nagrodach. Finaliści otrzymają zestaw upominków od firmy Pirelli, składający się z kubka, breloka i kocyka. Zwycięzca starcia dodatkowo stanie się posiadaczem wyjątkowego zestawu książek „Red Bull Racing RB6 F1 car Haynes Manual” oraz „Red Bull Racing Press Manual 2011″ z autografem Craiga Scarborough.

Powodzenia!

Picture 3 of 7


Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi dotyczące konkursu, to zastawcie je w polu komentarzy.

P.S. Będę wdzięczny jeśli pomożecie dotrzeć z konkursem do jak największej rzeszy fanów, przekazując informację na innych portalach i forach, w których aktywnie uczestniczycie.