Translate
Powered by Google Translate.
REKLAMA
Kanał RSS
Chcesz być zawsze na bieżąco? Subskrybuj mnie...
Najnowsze wpisy
- Dlaczego FuturoCoin wsparło Red Bulla, a nie poszło z Williamsem?
- Czy stoper nadal będzie przyjacielem Kubicy?
- Menadżer Kubicy rozmawia ze… wszystkimi zespołami
- Mechanik wkrótce w księgarniach, a już dziś…
- Toto Wolff znalazł jeden prosty sposób
- Zapowiedź wyścigu i mały bonus
- O co chodzi z Williamsem?
- Mercedes 0:2 Ferrari
- Spacer po pustyni?
- Enzo Ferrari. Wizjoner z Maranello – trwa przedsprzedaż
Najnowsze komentarze
- wierzbiq o Menadżer Kubicy rozmawia ze… wszystkimi zespołami
- btc o Dlaczego FuturoCoin wsparło Red Bulla, a nie poszło z Williamsem?
- Jacek o Dlaczego FuturoCoin wsparło Red Bulla, a nie poszło z Williamsem?
- wierzbiq o Czy stoper nadal będzie przyjacielem Kubicy?
- Szumal o Czy stoper nadal będzie przyjacielem Kubicy?
Archiwum
- Luty 2019
- Grudzień 2018
- Lipiec 2018
- Czerwiec 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Listopad 2017
- Październik 2017
- Wrzesień 2017
- Sierpień 2017
- Lipiec 2017
- Czerwiec 2017
- Maj 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Grudzień 2016
- Listopad 2016
- Październik 2016
- Wrzesień 2016
- Sierpień 2016
- Lipiec 2016
- Czerwiec 2016
- Maj 2016
- Kwiecień 2016
- Marzec 2016
- Sierpień 2015
- Lipiec 2015
- Marzec 2015
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Listopad 2014
- Październik 2014
- Wrzesień 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Kwiecień 2014
- Marzec 2014
- Luty 2014
- Styczeń 2014
- Grudzień 2013
- Listopad 2013
- Październik 2013
- Wrzesień 2013
- Sierpień 2013
- Lipiec 2013
- Czerwiec 2013
- Maj 2013
- Kwiecień 2013
- Marzec 2013
- Luty 2013
- Styczeń 2013
- Grudzień 2012
- Listopad 2012
- Październik 2012
- Wrzesień 2012
- Sierpień 2012
- Lipiec 2012
- Czerwiec 2012
- Maj 2012
- Kwiecień 2012
- Marzec 2012
- Luty 2012
- Styczeń 2012
- Grudzień 2011
- Listopad 2011
- Październik 2011
- Wrzesień 2011
- Sierpień 2011
- Lipiec 2011
- Czerwiec 2011
- Maj 2011
- Kwiecień 2011
- Marzec 2011
- Luty 2011
- Styczeń 2011
- Grudzień 2010
- Listopad 2010
(20 lut 11:57)
Taa..musieli by się pod auto położyć
(20 lut 17:04)
Czy mi się wydaje czy z tyłu widać wydech w R31?
http://www.f1ultra.pl/images/phocagallery/2011/Testy/Redakcja/3.Montmelo/20lutego/18.jpg
(20 lut 17:15)
Hmmm… no zawsze w tym miejscu jest-był wydech. Być może to taka mała ściema jak z naklejkami Red Bulla rok temu?
(21 lut 08:43)
dokładnie to nie jest R31, lecz R30. Z boku widać jeszcze „płetwe rekina” której R311 nie ma
(20 lut 17:45)
To nie jest R31…
(20 lut 17:52)
Potwierdzam, że to nie jest R31 – płetwa oraz okolica głowy kierowcy od razu wskazują na R30. Ktoś z f1ultra trochę się zagalopował.
(20 lut 17:56)
W Abu Dhabi bolid Renault nie jeździł przecież w nowym malowaniu. Co więcej zdaje się, że jeszcze nie było wiadomo nic nie tylko o nowym malowaniu, ale o dołączeniu Lotusa
(20 lut 17:57)
I jeszcze jedno – na zdjęciu widać również system „elektronicznego lizakowego”, więc zdjęcie musi być z tegorocznych testów.
(20 lut 18:09)
Racja. Nieprzespane noce mocno dają mi się we znaki (czytaj ząbkowanie). Brakuje kilku reklam więc to zdjęcie musiało zostać zrobione po prezentacji nowego malowania ale jeszcze przed prezentacją R31. Wydaje mi się, że któryś z kierowców testowych robił jakieś promo tym bolidem.
(20 lut 18:12)
R31 pierwszego dnia testów w Walencji http://www.formula1.com/wi/597×478/sutton/2010/dmk1103fe207.jpg
(21 lut 08:45)
brakuje mi tego widoku, Robson za sterami ;(
ale czekam…
(20 lut 20:06)
To jest zdjęcie z dziś czyli 20.02 ale bolidu R30
(20 lut 20:50)
Bardzo łatwo odróżnić R30 od R31. R30 ma dwa charakterystyczne „guzy” na nosie bolidu nad przednim zawieszeniem R31 tego nie ma..i wiele innych detali.
(20 lut 17:11)
niekoniecznie…. jak widać tor idzie ku lekkiemu wzniesieniu… do tego wyjazd z aleii serwisowej wiec samochody jadą wolniej… przypuszczalnie mają szkła tele min 300 – 500mm (cos krótkiego odłozono na bok jak widac na screenie) wiec zblizenie spokojnie bedzie a wystarczy sie nisko ustawić i czekac na dobre ujęcie…
(20 lut 17:29)
Faktycznie, jest to wydech. Tylko nie wiem dlaczego nikt nie zauważył, że nie jest to zdjęcie R31.
Nowe Renault nie ma tylniej płetwy.
Zdjęcia z testów, bolid bez płetwy : http://www.formula1.com/gallery/testing/2011/592.html
(20 lut 17:56)
Wydech w R31 macie dokładnie opisany i sfotografowany tutaj http://www.f1talks.pl/?p=5606. Dla tych co nie lubią czytać samo zdjęcie http://www.f1talks.pl/wp-content/uploads/r31_exhaust.jpg
(20 lut 19:20)
http://www.formula1.com/gallery/testing/2011/592.html
foto nr 25
bolid z płetwą i wydechem z tyły. foto z Barcelony 19 luty z testów. Wyjaśnijcie mi czy lotusrenault gp zabiera na testy R31 i R30 a jeśli to po co????
(20 lut 19:58)
Hmmm no to ciekawe ale to nie zmienia faktu że to jest R30 Roberta no kołach jest RK i nad fotelem jest napis Kubica, prawdopodobnie zabierają R30 do celów foto i innych promocyjnych gdy nad R31 pracują inżynierowe
(20 lut 20:02)
Tu wrzuciłem zdjęcie gdzie też ładnie wszystko widać http://piotrux.e90.biz/f1/r31_detail.jpg
(20 lut 19:34)
Moi drodzy z tego co czytam na innym portalu „inna specyfikacja wydechu” wynika, że LRPG może zrobić sobie wydech z przodu albo z tyłu. To co jest na zdjęciu powyżej to raczej R31 tylko w innej specyfikacji. Być może na torach ciasnych mamy wydech z przodu a na szybkich z tyłu
Aż tacy spryciarze? Jeśli tak to jeszcze bardziej jestem wnerwiony….
Żródło: http://www.f1.pl/Artykul.82+M5217e08bb3a.0.html
(20 lut 20:05)
„Inna specyfikacja” nie informuje nas od razu, że wydech będzie z tyłu w R31 to na 99% niemożliwe chodzi o rozwiązanie podłogi elektroniki chłodzenia i innych
(20 lut 21:37)
Zaprojektowali bolid pod „odwrócony” wydech nie po to aby teraz wystawić kawałek rurki z tyłu. Wylot zostanie tam gdzie jest a być może zmieni się to co jest schowane pod pokrywą.
(20 lut 23:39)
To jest foto R30 w celach promocyjnych z czemu sa swiatla? moze potestowali sobie na starym.
(24 lut 11:47)
Przytargali bolid kubka do zdjęcia
http://planetf1.com/photo-gallery/6773658/Pics-The-Best-Of-Barcelona#photo=17
(21 lut 08:57)
Mam pytanie odnośnie bolidu RB7, a dokładnie jego wydechu?
Czy RB7 ma wydech podzielony na 4 części??? http://www.formula1.com/gallery/testing/2011/592.html
2wie końcówki rur wydechowych są zaraz obok kół, a (chyba) 2wie dodatkowe zaraz obok „czerwonego światełka” Czy to możliwe ???
(21 lut 09:19)
Na tym forum jest kilka ciekawych fotek
http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=9380&start=210
(21 lut 09:48)
Moga byc tylko dwie rury.
(21 lut 11:12)
owszem – rury mogą być tylko dwie ale kanałów w podłodze, w które te rury trafiają może być więcej
(21 lut 12:07)
Jeżeli jest stosowany silnik V2 to fakrtycznie może mieć tylko dwie rury wydechowe ale jeżeli mamy do czynienia z silnikiem V8 to potencjalnie może mieć 8 rur wydechowych a ,że stosuje się kolektory w których po cztery rury schodzą się w jeden większy wydech to już kwestia gustu i pomysłowości mechaników.Napewno każdy cylinder musi mieć wydech o tej samej długości,dlatego kontrukcja kolektora nie jest taka prosta tym bardzie gdy się chce spaliny poprowadzić w innym kierunku.
(21 lut 20:37)
Pisząc, że może mieć tylko dwie rury miałem na myśli przepisy f1.
(21 lut 11:49)
Ja tam rur wydechowych nie widzę,powiem więcej ryry wydechowe w RedBulu gdzieś zniknęły
(21 lut 12:43)
Sa w tym samym miejscu caly czas.